Saturday, February 26, 2011

BOSAN

assalamualaikum....

bohsannya di kedai hari ni..maklumlh kna duk seharian kt kedai sorg2 kn..dri pgi smpai ke malam...hnya bersama worker yg kgkdg ada lh jgk masuk air dier..hehe..hubby pom teman kjp je,busy jgk dgn hal keje dier..kna lh menapak sorg2 kt kedai...


ahli Gadinggo yg lain blik kg sempena merasmikn SURAU WAKAF tokwan&nenek kt Parit Gabis,Bagan Serai smpai facebook pon sunyi xlh nk gosip2...lyn youtube jele nmpknya...cepatlah balik ;)


tp ada pgubat KEBOHSANAN..hubby baru beli..hubby yg beli aku yg guna...bagus..sharing is caring kn bby ??kikiki....akish pon boleh lyn jgk..ada byk game...hubby download semua game budak2 tau..comel2 je...semua mcm utk akish saje !! hurrmmmm...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
see ???dier pon dh mcm budak2 kn ??layan benda alah ni seharian pon kenyang katanya..hahah..akish pon seronok....xde dh la ggu aku bt keje+tido..bnda ni lh yg hubby nk beli sgt smpai lembut gigi dri lidah..SAMSUNG GALAXYtab...i llooiikkeeee....
aku pon kna ada jgk kn..tumpang popularity gitu ;)..klu aku yg pgg mmg lyn facebook+youtube+blog jele keje nyerrr...
tp functions dier mmg byk..game pon best2..skrin besawwww !!
ok lh...cun...


p/s~smlm b4 blik kg akish dok kedai seharian,aku pon sebok sesgt dgn dobi,topup,ke hulur ke hilir..lupa psl adek aku smpai lh dgr dier muntah2 sbb trcekik tulang halus msa makan..sorry adekkk...akak trlupa+xjga adek btol2..maaf,sorry,ampun.

No comments:

Post a Comment