Saturday, April 21, 2012

ruang rayyan

assalamualaikum...

hello syg semua...tetiba rajin aku nk update blog bagai kn..maklum,blik keje anak bujang dan suami trsyg dh tido lena..maka sendiri ngolopong xtau nk bt ape..sblum ni balik rumah xperlu kemas pape dh..tp skrg tiap hari plak aku susun brg mainan n bntal tilam anak bujang aku..spttnya semua tu dlm bilik kn???yesss...mmg dh bg bilik tp bapaknya pindahkn semua brg anak2 ke ruang tamu sbb nya senang nk lyn cartoon and bola..chheeiiittt...pttlh tiap kali aku blik umah mest mainan merata...nasib anak sorg je....hikhikhik.........

-------------------------------------------------
ruang tamu yg dulunya bg aku ruang tamu romantik utk psgan suami isteri...ada bunga2,meja,lapik meja renda2..skrg dh transform sebegini?? sungguh ceria kn??? creative laki aku ni kn...demi anak bujang dh mkin ligat merayap serata rumah..aku relakn hubby lapangkn ruang tamu aku ni,senang aku nk crik anak aku bila dia dh mkin ligat nnt...

No comments:

Post a Comment