Thursday, July 12, 2012

of me

hye hye...
seperti yg sedia tahu..my hubby kna kursus kt pusasda for 6month..so now,tggal sku n rayyan berdua shj..tido pn berdua shj..mmg terasa,sbb b4 nie hubby byk mguruskn anak..jdi mghntr anak sekolah,beli susu,beli pampers,byr kereta,aku yg pi buat,laki aku tggal transfer duit ja dri jauh..mmg ssh...susah sbb bnda tu selama ni kta xpnh buat..tetiba kna buat..bebal sekejap..nasib kursus utk kebaikan,utk masa depan..so,mak relakn lh nokkk...

kesian rayyan,sbb selama ni dia manja dgn abah..start now,ktorg stay ngn my family..nasib ada tokpa.tokma.maksu.makyang.bibik yg tolong aku jga rayyan..especially to mak yang,tiap hari jgakn rayyan b4 aku blik dri kedai..to tokpa,manjakn rayyan,hilang rindu dia kt abah dia..tokma yg byk ajar n bg dorongan jadi ibu tinggal ni..huhuhu :(

ape pon ank mama ttp stylo...sah bapak hang hangin nnt tgk rmbut hang tu rayyan...

ehemm eheemmm...ada yg tahu..b4 ni aku ada masalah kulit..dri zaman sekolah lg..lps dh bkerja,ada duit..mula lh pakai produk skincare..sblum ni pakai dh masa nk khwin..lps tu stop jp cz out of stok.nk beli kt kl sah mahal la..but now pakai blik sbb dh kirim kt abah masa abah gi jakarta..

mmg skincare yg plg memuaskn hati..dh a few ppl pakai..seluruh family aku pakai skincare nie..suka tgk muka sndri skrg..tp still simpan gmbr zaman sblum pkai skincare nie..gila beza..Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment