Friday, March 1, 2013

TABITA SKINCARE



assalamualaikum,

hari ni nk share produk yg aku pakai for almost 3 year..mmg puashati..seriously pengakuan sebab utama pakai skincare sbb nk KAHWEN...masa tu dlm 5month sebelum knduri..aku plak jnis muka berjerawat dlu..mmg kluar rumah make up jgn kata lh..tebal nk cover jerawat pnya psl..zaman sekolah mmg kena drop saja la sbb jerawat..so,mmg down n malu lh kn..

so dh pnh try memacam produk..baik yg murah ka..yg mahal ka..result sama..frust nonggeng jgk..
lastly,ada memberr yg ada saloon kt keramat pemai promote suh aku try tabita..time tu mmg mahal la aku beli sbb beli kt saloon kn..mmg xyakin memula sbb bnda mahal..lgpn,kawan yg pakai tu pn muka dia mmg asal lawa,so mmg lawa la kn??
and that time tunang(husband skrg) suh try je sbb selagi xtry kita xtau kn..beli la aku walau mahal..
aku beli diam2 je xbgtau parent and family..sbb aku malu nk bgtau kot beli mahal tp xjd pape..

pakai masa dh masuk minggu kedua..tetba mama tegur ''hang pakai produk apa skrg,habaq cepat?"
time tu jwb je fair&lovely..wakakak..mama tak percaya..mama kata aku muhong..hahaha
terpaksa jujur bgtau pakai tabita,menunggu mama bebel jgk,and then mama kata ''okla,bagus jgk,''
selamat aku tak kena bambu...

selang bebrapa hari je mama plak pakai tabita..lps tu diikuti makcik2 and kakak aku..so,skrg all my family mmg pengguna setia tabita utk sekian lamanya..xpnh tukar produk lain...sgt berbaloi....


my result sebelum dan selepas mggunakn tabita skincare..nmpk jgk perbezaannya kn..skrg xde lg masalah jerawat..kulit cerah sekata..halus je rasa..Alhamdulillah...now,bkn shj aku mggunakan tabita malah aku menjual skrg..stock mmg terus ambil dari jakarta..maklum,ramai sedara,kawan,custemur dh thu tntg tabita..beli kt KL harga jgn ckp lah..kita jual tak murah tak mahal..blh terus pm/sms/whatsapp kita utk price...

ini sedikit info tentang tabita..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

tabita skincare adalah produk yang terlaris di kalangan kaum wanita yang mengutamakan kecantikan. Diperbuat dari bahan bahan natural seperti collagen, serbuk mutiara, teh Jepun, betik Jepun, Vitamin C dan Vitamin E. Ianya tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya serperti Mercury dan Hydroquinon (yang boleh menyebabkan kanser kulit dan ketagihan).
Note:
Ciri-ciri ubat yang mengandungi Mercury dan Hydroquinon biasanya akan menyebabkan kemerahan pada wajah dan langsung tidak boleh terkena matahari.

Dengan menggunakan produk Tabita, anda bebas sekiranya kulit terdedah kepada cahaya matahari. Semua produk Tabita Skin Care tiada kesan sampingan dan amat sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. Wajah anda kelihatan bersih, berseri, bersinar, putih, tidak berminyak dan kulit anda akan menjadi halus, sehalus kulit bayi. Dengan harga yang berpatutan, penggunaan yang cermat, produk boleh digunakan untuk pengunaan 2-3 bulan. Perbezaan yang ketara akan kelihatan dalam masa 2 minggu-3 minggu (bergantung pada jenis kulit).
Reaksi Penggunaan Tabita Skincare Selama Pemakaian
Setelah memakai tabita pada minggu ke 1 muka akan terasa pedih, kencang gatal, kusam diikuti dengan pengelupasan(bergantung jenis kulit) yang dirasakan selama 10 hari, dalam keadaan seperti ini tidak diperkenankan untuk menggaruk, mengupas kulit mati dengan menggunakan jari atau sejenisnya yang dapat mengakibatkan wajah menjadi luka. Di nasihatkan menggunakan facial tissue untuk membantu mengawal reaksi reaksi gatal pada kulit.


---------------------------------------------------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment