Thursday, February 9, 2012

anak beranak MEMBESAR.....

assalamualaikum..

bila baca entry mesti ingat aku mcm dh tembun sgt kn?? idokkk le membesar gedebabbb sgt nookkk...makyang a.k.a nana je boleh pggil aku ''mak mbun'' okehh..aku sekeh korg klu pggil aku mcm tu....

------------------------------------------------------------------------------------------------

now rayyan pn dh mkin membesar..dh pndai nk pgg barang..klu dulu asyik genggam je tgn tu..xnk buka...start dh pndai hisap jari ni dh mula nk pgg barang..nnt dh mkin lasak mula la nk ngutiipp...
anak manja mama abah nie...murah rezeki rayyan ye..kaki pn dh mkin kuat nk tendang2..kgkdg nk pakaikn pampers pon kna smpai dua org..adoiii..lasak anak mama nie..pttlh masa dlm perut pon tendang kemain lg...
semenjak dua tiga menjak ni rayyan xmo tido nungging(meniarap)..buh buaian pn xmo..bunyi je...rupanya nk mula tido mcm org besar..telentang..tp tgn asyikk terkejut jeee..MAKA,tgn kaki sudah kna ikat ngn mama dia..hihih...tido jgk akhirrnyaaa...

----------------------------------------------
mama rayyan pon mkin membesar...lps pntang hri tu dh slim bebenor..tp lps tu je naik balik..adooiii..mmg kna control mkn le gamaknyeerr...cpt sgt bdn menaik...
dengan itu mama pon bangga kononnya mama lg kurus plak..ajak brgambar plak ngn dier..knalah brsembunyi sikit kn..hihihi...yess mama..mmg mama cantikk..jeles ngn mama..nasiblah mama selalu taji aku nie..klu tak mmg bdn boleh kalahkn tangki pam minyak..huhuu....

love u tokma & rayyan

No comments:

Post a Comment